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CUSTOMER CARE E-COMMERCE AGENT - NORWEGIAN FLUENT LEVEL


  • Tipo: Offerta di lavoro
  • Offerta inserita il: 14.01.2022
  • Offerta scade il: 12.02.2022
  • Posti disponibili: 1
  • Luogo: provincia di Milano
  • Categoria Professionale/Mansione: Informatico/Tecnico IT
  • Settore: Altro
  • Offerta pubblicata da: Gi Group SpA Filiale di Milano Filzi
FILIALE : MILANO SERVICES

Gi Group S.p.a. is looking for an important client operating in the E-COMMERCE field a:


CUSTOMER CARE AGENT – NORWEGIAN FLUENT LEVEL


Who will be responsible for managing end to end customer enquiries & cases via phone, e-mail, chat delivering an omni-channel service.


Key Accountabilities:

  • Management and orchestration of complex customer cases (such as complaints) involving multiple internal departments covering all the possible
  • Support for clients who have issues with their products or the state of shipments
  • Provide precise and accurate information regarding products and services of all categories


Job Requirements:

  • Degree/bachelor
  • Norwegian fluent level
  • Excellent interpersonal and communication skills


The Company offers:

Fixed term contract in shifts from 8 am to 8 pm from Monday to Saturday, five days a week.

Possibility to work in smartworking


Place of work: Milan, Maciachini


Gi Group S.p.A. è autorizzata ad operare dal Ministero del Lavoro (Aut. Min. 26/11/2004 PROT. 1101 - SG).

L’offerta si intende rivolta a candidati ambosessi, nel rispetto del D.Lgs. n. 198/2006 e ss.mm.ii. e dei Decreti Legislativi n. 215 e n. 216 del 2003 sulle parità di trattamento. I candidati sono invitati a leggere l’informativa privacy ai sensi degli artt. 13 e 14 del Reg. EU 679/2016 al seguente indirizzo www.gigroup.it/privacy-candidati

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